אחדות ערבית: חד"ש, תע"ל ובל"ד ירוצו במשותף פעם נוספת

איתי גדסי 1 Comment on אחדות ערבית: חד"ש, תע"ל ובל"ד ירוצו במשותף פעם נוספת

הרשימה המשותפת בראשותו של איימן עודה, המרכיבה את חד"ש, תע"ל ובל"ד תרוץ במתכונת הנוכחית גם בבחירות הקרובות. רע"מ צפויה לרוץ בנפרד

הרשימה המשותפת צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחדות במפלגות הערביות: חד"ש, בל"ד ותע"ל הכריזו היום (רביעי) על ריצה משותפת בבחירות פעם נוספת במסגרת "הרשימה המשותפת". זאת לאחר חילוקי דעות ומשא ומתן מתמשך בין המפלגות.

הרשימה המשותפת תורכב כאמור גם הפעם מ"החזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון" (חד״ש) בראשותו של איימן עודה, "ברית לאומית דמוקרטית" (בל״ד) בראשותו של סמי אבו שחאדה, ו"התנועה הערבית להתחדשות" (תע״ל) בראשותו של אחמד טיבי.

שלוש המפלגות מסרו כי הן ממשיכות לפעול יחד במטרה להגדיל את שיעור ההצבעה בחברה הערבית ובקרב הכוחות הדמוקרטיים היהודיים, ולבלום את הימין הפשיסטי מלהגיע לשלטון.

המפלגות מסרו: "הרשימה המשותפת תמשיך להיאבק נגד הכיבוש ולמען שלום, היא תמשיך לפעול למען כל הציבורים המוחלשים, ולמען שוויון אזרחי ולאומי מלא לציבור הערבי. הרשימה המשותפת הייתה הסיעה המצטיינת בכנסת האחרונה – והיא מתכוונת להמשיך לפעול ללא לאות למען הציבור בכנסת הבאה. רק משותפת חזקה תבטיח ייצוג לעקרונות השלום, השוויון והצדק החברתי בכנסת הבאה. רק משותפת חזקה תמנע מהימין הפשיסטי להגיע לשלטון".

הרכב הרשימה המוסכם:
1.    איימן עודה (חד״ש)
2.    אחמד טיבי (תע״ל)
3.    סמי אבו-שחאדה (בל״ד)
4.    עאידה תומא-סלימאן (חד״ש)
5.    עופר כסיף (חד״ש)
6.    מטאנס שחאדה (בל״ד)
7.    יוסף אל עטאונה (חד״ש)
8.  סמיר בן סעיד (תע"ל)
9. דועא חוש (בל"ד)
10. גאלב סיף (חד"ש)

מפלגת רע"מ בראשותו של מנסור עבאס צפויה להתמודד לבד גם הפעם ולהמשיך להוביל את הקו של שיתוף פעולה בממשלות.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בגלל האגו המנופך של כמה אנשים שחולמים להיות ראש ממשלה הערבים שולטים בנו ואני לא מתכוון לנתניהו שברור שלא הוא היה צריך לוותר בהיותו ראש המפלגה הגדולה בכנסת אלא הקטנים ממנו היו צריכים לשתף איתו פעולה לא לתת לערבים תומכי טרור לשלוט בנו ונתניהו ויתר ויתורים מפליגים, כדי שזה לא יקרה